Kom in contact met mij.
Heeft u vragen of verzoeken gebruikt u dan aub het onderstaand emailformulier.
If you have any questions or requests, please use the email form below.
* verplicht
* obliged
Verzending (Shipping)
Binnen Nederland worden er geen verzendkosten gerekend.
Voor landen buiten Nederland gelden andere tarieven Klik hier
Let op; het is mogelijk dat er vanaf 2026 nieuwe prijzen gelden.
Within the Netherlands there are no shippingcosts
Country's outside the Netherlands have to pay shippingcosts push here
Please be aware of the fact that prizes can be changed in 2026
Klant tevredenheid en Terugsturen (customer satisfaction)
Wat ik belangrijk vind is dat je een connectie hebt met het stuk dat je gekocht hebt, daarom, wanneer je niet volledig tevreden bent met je aankoop neem dan binnen 3 dagen na ontvangst, contact met mij op. De verzendkosten van het terugsturen komen voor rekening van de koper! Je moet het desbetreffende schilderij of poster terugsturen in de originele verpakking en in dezelfde staat als dat je het ontvangen hebt. Het is dus belangrijk om de verpakking en het kunstwerk niet te beschadigen bij het uitpakken, zodat je altijd de mogelijkheid hebt om het terug te sturen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What is important to me is that you have a connection with the piece you purchased, therefore, if you are not completely satisfied with your purchase, please contact me within 3 days of receipt. The shipping costs for returning are borne by the buyer! You must return the painting or poster in question in the original packaging and in the same condition as you received it. So it is important not to damage the packaging and artwork when unpacking, so that you always have the option to return it.
Beschadiging of Kwijtgeraakt (Damaged or lost)
Wanneer tijdens het versturen iets beschadigd raakt of dat het kwijt raakt krijg jij je volledige bedrag terug (alleen het aankoop bedrag, de verzendkosten niet). Als je schilderij bij je afgeleverd is, kijk het dan goed na of er iets beschadigd is. Maak er meteen foto's van en neem meteen contact met mij op.
info@renee-barnar.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
If something is damaged or lost during shipping, you will receive a full refund (only the purchase amount, not shipping costs). Once your painting has been delivered to you, check it carefully to see if anything is damaged. Take pictures of it right away and contact me immediately.